Πολιτική Επιστροφών

Το PUROSHOP- ΑΦΟΙ ΠΟΙΜΕΝΙΔΗ ΕΠΕ έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα www.puroshop.gr  πλήρεις περιγραφές των προϊόντων που προσφέρει και των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της, φωτογραφίες των προϊόντων, καθώς και όλες τις τεχνικές προδιαγραφές και διεθνή πιστοποιητικά ελέγχου ποιότητας και αξιοπιστίας.

Εξαιτίας όμως της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών και του ότι ο πελάτης δεν έχει φυσική επαφή με τα προϊόντα, είναι ενδεχόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του πελάτη από το προϊόν της επιλογής του.

‘Εχοντας η εταιρεία Αφοι Ποιμενίδη ΕΠΕ ως βασικό της μέλημα, να μένουν οι πελάτες της απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές τους μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα puroshop.gr προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να επιστρέψουν ελλαττωματικά ή μη ελαττωματικά προϊόντα που τυχόν δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους, συμπληρώνοντας την παρακάτω αίτηση/φόρμα για να ζητήσουν Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) και συνεργάτης της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί με τον πελάτη για τα διαδικαστικά της επιστροφής.

‘Οροι και προϋποθέσεις

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το puroshop.gr δέχεται επιστροφή του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης και το αργότερο έως 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας αφού πρώτα έχει συμπληρώσει την αίτηση/φόρμα για να ζητήσει Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) και πάντα κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον το προϊόν κριθεί επιστρεπτέο, ο πελάτης θα πρέπει να συσκευάσει το προϊόν έτσι ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, και να αποστείλει το δέμα μέσω του πρακτορείου (ή εταιρείας ταχυμεταφορών) από το οποίο παρέλαβε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αυτές επισημαίνουμε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Εναλλακτικά μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στην έδρα της εταιρείας: Φωτομάρα 70, Νέος Κόσμος και ώρες 09:00 – 15:00. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ή το αργότερο έως 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας τότε το puroshop.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Επίσης, σε περίπτωση που δεν έχουν τηρηθεί οι όροι που αναφέρονται παραπάνω σχετικά με την επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων, η PUROSHOP – ΑΦΟΙ ΠΟΙΜΕΝΙΔΗ ΕΠΕ θα επιστρέψει το δέμα στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του puroshop.gr , το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π.), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης και το αργότερο έως 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας αφού πρώτα έχει συμπληρώσει την αίτηση/φόρμα για να ζητήσει Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) και πάντα κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Στις περιπτώσεις αυτές το puroshop.gr  αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το puroshop.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του puroshop.gr , το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας) ή ήταν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένο κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης, αφού πρώτα έχει συμπληρώσει την αίτηση/φόρμα για να ζητήσει Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) και πάντα κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές το puroshop.gr , αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το puroshop.gr  δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Παρακαλώ συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα για να ζητήσετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π)

Δήλωση Υπαναχώρησης

    * : Υποχρεωτικό πεδίο





    Πληροφορίες Προϊόντος & Αιτία Επιστροφής